Garantie
Wanneer een klant een overeenkomst aangaat op basis van rijlaarzen is hier een garantie van toepassing. Zie hieronder de garantie die geldig is bij de aankoop van laarzen bij Jasmijn Baelemans Horse Sports & Rider Boutique.
Klachten
Wanneer een klant een overeenkomst aangaat met Jasmijn Baelemans Horse Sports & Rider Boutique kan het voorkomen dat er een klacht ontstaat. Om de klant wegwijs te maken is er een klachtenprocedure die wij standaard volgen.
- De klant controleert het aangekochte product altijd direct na ontvangst
- Wanneer er een klacht aanwezig is dient deze binnen 5 dagen na ontvangst via contact gemeld te worden.
- De klacht word binnen 14 dagen behandeld door Jasmijn Baelemans Horse Sport & Rider Boutique
- Jasmijn Baelemans Horse Sports inspecteert het product.
- Op basis van het onderzoek wordt er bepaald of de klacht gegrond is
- Mocht de klacht gegrond zijn wordt er een redelijke oplossing voorgesteld aan de klant in samen spreking met de verzekering van Jasmijn Baelemans Horse Sports & Rider Boutique
- Wanneer de klacht ongegrond is vind er een overleg plaats met de klant en wordt er gekeken naar wat we voor de klant kunnen betekenen of adviseren.
( Jasmijn Baelemans Horse Sports & Rider Boutique kan niet aansprakelijk gesteld worden voor klachten die door gebruik/verkeerd gebruik van de klant zijn veroorzaakt.)
Retourneren
Wanneer u een product wilt retourneren is dit mogelijk binnen 7 dagen na ontvangst zonder enige opgave van reden. Retourneren is enkel mogelijk met producten die via de website zijn besteld. Dit geld niet voor maatwerk producten, custom producten, op bestelling geplaatste producten en rijlaarzen op voorraad.
De geretourneerde producten dienen ongedragen, schoon en met de kaartjes bevestigd aangeleverd worden. Na beoordeling van het product ontvangt u binnen 7 werkdagen het aankoopbedrag terug op uw rekening. Wanneer u een product wilt ruilen kunt u contact opnemen via de kop contact.
Wanneer u twijfeld of het product dat u heeft gekocht onder het retourbeleid valt kunt u een mail sturen naar : horsesports.riderboutique@gmail.com
De kosten voor het retourneren zijn voor de klant. Een product dient geretourneerd worden via Postnl met track & Trace naar het volgende adres:
T.a.v. Horsesports&Riderboutique
Groenewoudlaan 20
5143CS Waalwijk
Gebruik voor een retourzending het retourformulier en vul deze in.